Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją:
48,90 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
A Pan rozmawiał z Mojżeszem twarzą w twarz, jak się rozmawia z przyjacielem.
(Wj 33,11)
Mistrzowie duchowości chrześcijańskiej uczą, że modlitwa jest nie tyle kwestią jakiejś określonej, niezawodnej metody czy zaplanowanych działań, ile przemieniającym doświadczeniem Ducha Świętego, który mieszka w sercu człowieka. Natomiast jakakolwiek metoda polega na tym, by ta ukryta w sercu modlitwa przeniknęła do świadomości i ogarnęła całego człowieka. Dla jednych taką metodą będzie cisza, dla drugich ekspresyjna i radosna modlitwa uwielbienia. Komuś lepiej będzie się modlić słowem Bożym, ktoś inny będzie czerpał siły z odmawiania różańca…
Ta książka to prawdziwa uczta dla ducha i intelektu – zapis dziesięciu rozmów Małgorzaty Terlikowskiej z duchownymi o różnych drogach i formach modlitwy. Rozmówcy wyjaśniają, na czym polegają poszczególne rodzaje praktyki modlitewnej, takie jak: modlitwa słowem i ciszą, Msza Święta i liturgia godzin, modlitwa uwielbieniowa, Modlitwa Jezusowa, lectio divina, rozeznawanie metodą ignacjańską, rachunek sumienia, różaniec czy wreszcie modlitwa muzyką i sztuką. Mówią o swoim doświadczeniu rozmowy z Bogiem i dają cenne wskazówki, jak rozwijać z Nim trwałą i silną relację.
A jednak da się tak mówić o modlitwie, by zarówno ten, komu kojarzy się ona jedynie z dziecięcym paciorkiem czy z listą spraw do załatwienia, jak i ten, kto od dawna uczestniczy w przygodzie słuchania i poznawania Boga, znaleźli treści nowe, inspirujące i praktyczne! Modlitwa to życie – pełne dynamiki, kolorów, emocji, trudu i radości – i to świetnie się czuje w rozmowach Małgorzaty Terlikowskiej. Warto dać się zainspirować!
Dominika Szczawińska
Dzięki tej książce na nowo odkryłem, czym jest modlitwa. Rozmowy Małgorzaty Terlikowskiej to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą odnowić i umocnić więź z Panem Bogiem.
Piotr Różański SP
Małgorzata Terlikowska - z wykształcenia etyk, z zawodu publicystka, dziennikarka i redaktorka. Żona i mama pięciorga dzieci.
Patroni medialni:
Dane techniczne
ISBN
978-83-8201-159-3
Format
140 x 200
Ilość stron
264
Oprawa
miękka
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Kraj wysyłki:
Opinie o produkcie (0)
Opinie mogą wystawiać tylko zalogowani użytkownicy. Sprawdzamy je pod kątem zgodności z produktem, którego mają dotyczyć, ale nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Opinie mogą wystawiać tylko zalogowani użytkownicy. Sprawdzamy je pod kątem zgodności z produktem, którego mają dotyczyć, ale nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.