Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
49,90 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Jak wiara w Boga wpływa na nasze rozumienie i doświadczanie świata? Czy stoi ona w sprzeczności z najnowszymi odkryciami naukowymi? Dlaczego to właśnie Bóg nadaje sens wszystkiemu, co nas otacza?
Oryginalna i niesłychanie inspirująca odpowiedź na te pytania stanowi treść znakomicie napisanej książki Gavina Ortlunda. Uważa on za niewystarczające tradycyjne podejście do tej tematyki, w ramach którego pojawiały się rozmaite dowody i systemy mające wykazać sensowność wiary w Boga. Tego typu próby często ograniczały się do intelektualnych poszukiwań, a ich rezultatem były argumenty wyłącznie natury logicznej. Zdaniem Ortlunda ani człowieka, ani Boga nie można ujmować wyłącznie w kategoriach intelektu. Sięga on po cztery klasyczne argumenty za istnieniem Boga – z przyczyny, sensu, moralności i celowości – ale przedstawia je w zupełnie nowej odsłonie i w perspektywie prawdy, dobra i piękna. W swojej genialnej reinterpretacji nie tylko dowodzi spójności i sensowności chrześcijaństwa, ale też ukazuje wielkość i nieskończoną wartość osoby ludzkiej.
To książka dla tych, którzy wierzą, tych, którzy wątpią, ale i tych, którzy nie wierzą, lecz poszukują odpowiedzi na pytanie o sens życia i świata.
Podstawową metodą nauk jest rozumowanie do najlepszego wyjaśnienia. Gavin Ortlund, łącząc precyzję akademickiej rozprawy, bogactwo erudycyjnego eseju i autentyczność osobistego wyznania argumentuje, że Bóg jest nie tylko najlepszym, ale też najpiękniejszym, najciekawszym i najbardziej inspirującym wyjaśnieniem świata.
dr Paweł Rojek, Instytut Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego
Gavin Ortlund - doktor teologii (Fuller Theological Seminary), specjalizujący się w doktrynie św. Augustyna i św. Anzelma; popularyzator myśli i tradycji chrześcijańskiej, chętnie zapraszany do amerykańskich stacji telewizyjnych, podcastów i debat w social media, autor siedmiu książek i kilkudziesięciu artykułów naukowych i popularnonaukowych wydawanych na portalach i łamach wiodących czasopism teologicznych („Themelios”, „The Saint Anselm Journal”, „Bibliotheca Sacra”, „Modern Theology”).
Dane techniczne
ISBN
978-83-8201-152-4
Format
140 x 200
Ilość stron
252
Oprawa
miękka
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Autor obala mity na temat rzekomego zdyskredytowania Biblii przez naukę, przedstawiając twarde dowody i logiczną argumentację.
Cena:
24,43 zł
Cena regularna:
34,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
34,90 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Opinie o produkcie (0)
Opinie mogą wystawiać tylko zalogowani użytkownicy. Sprawdzamy je pod kątem zgodności z produktem, którego mają dotyczyć, ale nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Opinie mogą wystawiać tylko zalogowani użytkownicy. Sprawdzamy je pod kątem zgodności z produktem, którego mają dotyczyć, ale nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.