Zaskakująca opowieść o tym, że Bóg prośby o rzeczy wielkie bierze całkiem na serio!
Minął rok od pewnego lutowego wieczoru, kiedy to życie przyjaciół z mieszkania przy wrocławskiej ulicy Prusa obróciło się o sto osiemdziesiąt stopni. Zwieńczeniem szeregu niespodziewanych, ale i bolesnych wydarzeń miał być chrzest Witka i jego kilkunastomiesięcznego syna. Okazuje się jednak, że to dopiero początek niezwykłej rewolucji – rewolucji ogarniającej wszystkich tych, którzy mają odwagę pójść za wielkimi marzeniami, jakie Bóg wkłada w ludzkie serca.
Choć Gdzie jesteś, bracie? stanowi kontynuację świetnego debiutu Magdaleny Mikutel, tak naprawdę jest zupełnie nową historią – tak nową, jak nowe jest życie człowieka, który odważa się zaufać Bogu. To przejmująca i wzruszająca opowieść o prawdziwej przyjaźni, nadziei wbrew wszystkiemu i miłości, która ma moc uzdrawiania duszy i ciała, jeśli tylko pozwala się jej działać.
Wśród wielu wątpliwości i pytań, z którymi konfrontuje swoich czytelników autorka, pojawia się myśl, co do której można mieć całkowitą pewność: tak wyjątkowej książki jeszcze nigdy nie czytali!
Magdalena Mikutel wpisuje się w czołówkę autorów polskiej literatury chrześcijańskiej. Jej powieści nasycone są Duchem, nadzieją i prawdą, że nawet z najczarniejszej otchłani Pan Bóg może nas wyciągnąć. To wspaniale móc czytać książki, które przekazują tak ważne i głębokie treści. Polecam całym sercem.
Karolina Guzik, autorka bloga KaroPiszeTu
Magdalena Mikutel - z wykształcenia pedagog specjalny, prywatnie szczęśliwa żona Roberta i mama Marysi, Łucji, Szymka, Zuzi i Anieli. Z racji okoliczności mistrzyni szybkich obiadów, wymyślania awaryjnych planów, codziennie lawirująca w świecie skomplikowanych dziecięcych emocji. Pasjonatka literatury, nad wszystkie książki kochająca jednak Pismo Święte. Obserwacja tego, jak w jej życiu Ono staje się rzeczywistością, jest jej największą fascynacją. Autorka wydanej przez Wydawnictwo eSPe powieści Mój syn.
Patronat medialny:
Dane techniczne
ISBN
978-83-8201-158-6
Format
125 x 195
Ilość stron
364
Oprawa
miękka
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Przejmująca opowieść o tym, że aby zacząć naprawdę żyć, czasem potrzebujemy potężnego huraganu, który zburzy nasze pozornie idealne życie.
Cena:
17,96 zł
Cena regularna:
44,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
31,43 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Opinie o produkcie (0)
Opinie mogą wystawiać tylko zalogowani użytkownicy. Sprawdzamy je pod kątem zgodności z produktem, którego mają dotyczyć, ale nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Opinie mogą wystawiać tylko zalogowani użytkownicy. Sprawdzamy je pod kątem zgodności z produktem, którego mają dotyczyć, ale nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.